Sol och bad☀

Idag har det varit ännu en lugn skoldag, har fått mer information, fikat och vi fick göra en presentation av oss själv och sedan redovisa det. Schemat kom med.. Det ser bra ut. Fick bara för de närmsta tre veckorna :} Är ledig varje måndag och onsdag, sen går jag tisd. 8-16 och torsd-fred 12.30-16. Känns lugnt, men det är bara de första kurserna som startar. Har nog mer framför mig men nu är jag nöjd. :}

Kom hem lite efter tolv, bytade om snabbt sen kom Carro och hämtade mig. Dags för att sola och bada! Har varit en helt underbar dag, skönt och man kände sommaren. Kom hem för en timme sen, fått i mig lite mat. Den ska smälta nu, sen ska jag cykla ner till Bulltofta, möta upp Carro igen för en pw. Lovely!


Life is great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback