September

Denna dagen började med en pw, sen blev det frukost, dusch och lite städning. Cassandra kom förbi och vi gick genom uppgifterna till vår skyltning som vi ska göra skriftligt också. Den ska vara inlämnad nästa tisdag men tror jag skriver den idag så är det gjort. Har precis varit en runda förbi Emma, mitt lilla hjärta. Hon mår inget vidare just nu, höggravid och får inte behålla ngt hon äter eller dricker. Tycker synd om henne! Så hoppas att människor runt henne behandlar henne väl, även du Mattias. ;}

Nu ska jag snart skriva min uppsats, vänta på älsklingen som kommer hem vid fem så vi kan äta middag. Ikväll ska vi till festivalen och se September uppträda. Förhoppningsvis möter vi upp Carro och Lenny med, underbart sällskap. :}



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback