Ny början på något bra.

Denna veckan har jag börjat skolan, det känns väldigt bra än sålänge. Vi har en introduktionsvecka, mest för att lära känna skola, elever och lärare. Tiderna har varit sköna 9-12 varje dag och jag är även ledig på fredag. ;} Ska få schema imorgon, är väldigt nyfiken hur det är upplagt med tanke på väldigt många kurser och det finns bara fem lärare. Nästa vecka vet jag att två av mina kurser börjar, Praktisk marknadsföring A och Försäljning & service. Spännande. :}

Nu är jag hemma, fått i mig lite lunch. Ska iväg och bada med Carro hjärtat, sola... Man får passa på för man vet inte när det blir bästa gång. :} Sen blir det hem till sambon och äta god middag...

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback