”Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.”

Denna veckan började skolan mer seriöst och helt plötsligt hade jag hur mkt som helst att göra. Var ledig i måndags, då passade jag och älsklingen på att ha en heldag tillsammans för detta är hans lediga vecka innan jobbet startar. Dåligt väder så vi körde till Nova Lund och tittade runt, köpte nya jeans för det behövdes och ngn stickad tröja. Visar bilder sen. :} Lunchade på en god bakad potatis med sweetchili kycklingröra, mums!
Tog en sväng in om Burlöv center med... Sen hem till Ronny för att hämta saker vi glömt efter kräftskivan. Kvällen innebar mys med film.{}

Igår, tisdag, hade jag skoldag.. Första gången på länge klockan ringde tidigt. ZzZzZz. Iväg på cykeln, hade första lekionen i Försäljning och service. Den var väldigt bra och intressant, kursen slutar redan i september så det blir intensivt. Fick en uppgift att intervjua en egenföretagare och sen skriva en uppsats om det. Eftermiddagen var det dags för Praktisk marknadsföring, lite info om den och vi har redan prov nästa fredag. Helt galet. Ska även göra en egen skyltning, det kommer bli intressant. Kom hem vid tre tiden.. Blev tonfisksallad med ris till middag, vid sex var det dags för fika med tjejerna i stan.

Idag har jag varit ledig igen :} Har inte fått mina böcker än så kan inte läsa. Började morgonen med en powerwalk, sen god frukost med hjärtat. Plocka undan hemma, gjorde sånt som behövdes sen körde vi bort till erikshjälpen och skänkte tre påsar kläder. Vidare till Ronny, skulle intervjua hans granne som har eget företag så min uppgift kan bli klar. Nu ska jag snart laga god middag, prova ett nytt recept idag. Se här!
Vid sju ska jag tvätta, så kvällen blir hemma och kanske ngn bra film på det.

Denna boken ska läsas iallafall, lånad av Carro :}




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback