Miller jacket

När skoldagen var slut igår cyklade jag och Cassandra upp till stan, hon behövde ett par jeans och jag skulle fixa biljetter till Cabaret Moulin. Vi gick lite i olika affärer och tittade, hon drog med mig in på BikBok, en butik jag aldrig besöker. MEN, där var den... Underbara jacka! Blev ännu mer förälskad när jag prova den.
Cyklade hem, lagade god lax till middag och sambon kom hem från jobb. Flörtade lite med honom och snäll som han är så köpte han jackan till mig. :} Åkte in till Entré, köpte jackan och sen fika vi en stund.
Visar bild här, fast den jag köpte är brun :}



Kommentarer
Postat av: Emma

Super fin jacka <3

2011-08-19 @ 10:08:58
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback