Måndag

Vaknade av älsklingens klocka som ringde sex imorse, det är hans första dag på det nya jobbet. :} Går säkert jättebra! Som tur är somnade jag om och vaknade igen vid nio. Upp och tog mig en pw, åt frukost och duschade. Fick ett sms om att jag äntligen fått mina böcker, puuh vilken tur med tanke på att jag har prov på fredag. Mötte upp Cassandra och vi satte oss hemma hos mig, skulle planera inför skyltningen vi ska ha.
Vi hade en idé om smycken, har varit runt i olika butiker och frågat om ställningar men ingen får låna ut. Vi satt en bra stund och klurade, olika förslag kom upp. Sen brydde vi oss inte om det mer. Började bläddra i boken, förhörde varann lite om vad vi kan. Det gick ganska bra, tänk vad som kan fastna ändå. ;} När vi kommer längre fram i boken ser vi om olika skyltningar och nu har vi hittat en idé som kommer bli bra. Ska ut och hitta material och gissa vad vi skyltar om... - Skor! ;} Det är rätt intensivt i skolan nu, mkt som ska hända inom en kort period. Men ger mig fan på att jag ska klara det!
Cassandra gick för en timme sen, jag har betalat mina böcker och nu beställt de tre andra böckerna jag behöver längre fram. Väntar på att sambon ska komma hem så vi kan äta mat innan vi ska fika med Emma och Mattias, och ska pussa min älskade Chelsea.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback