Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns.

Denna helgen har bara flugit iväg, i fredags var en intensiv dag i skolan. Kom hem vid fyra sen var det dags att göra sig klar för allsången på folkets park med mina fina. Jag och Hassan mötte upp Carro och Lenny på bussen upp, när vi kom fram var redan Fia & Tessan där :} Sen kom Nata, Linda och Pontus. Vin, sång, dans och gott sällskap gjorde kvällen toppen!
Igår vaknade jag upp frusen, trött och snuvig. Kände mig inget vidare men ut för en pw på morgonen med Cassandra, sen blev det frukost. Fixa ärenden med sambon och sen blev det hemmakväll med god middag och bra filmer. Mys!
Idag ville jag knappt gå upp men det blev en pw igen. Måste få bort det gottiga man stoppat i sig ;} Hem och koka ägg till mina knäckebröd, nu har jag suttit framför tvn sen dess. Hassan har åkt iväg så sitter ensam... Tittar på programmet Tough Love. Det är verkligen inte lätt med relationer! Det finns olika sorters av relationer men alla är nog lika svåra. Man får välja vilka som är värda att kämpa för, men det finns också gränser hur mkt man ska behöva kämpa för en relation. Motgångar drabbar oss alla men man ska se förbi dom och se hur ljust det ser ut på andra sidan. Viktigt att rannsaka sig själv och inte bara se felen på den andra personen, att kunna erkänna sina fel! Just nu har jag mkt tankar, känslor och tvivel i några av mina relationer till människor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback