Home sweet home♥

Helgen i Gbg har varit helt underbar. :} Fiint hotell med allt man kan tänka sig, god mat och dryck, sommardagar/kvällar, Liseberg, karuseller, skratt, kärlek och mys med bästa sambon. Miljöombyte är behövligt! Igår kom vi hem igen. Oavsett vad är det alltid bäst hemma. :} Lika trötta var vi båda två, efter packat upp allt köpte vi mat, sen somnade vi på soffan en stund. På kvällen blev det en liten promenad.






Vaknade av älsklingens väckarklocka, somnade om en timme bara så nu sitter jag uppe. Blir frukost, en dusch och göra sig klar. Kl ett ska jag infinna mig på skolan, upprop idag. Känns konstigt att börja studera igen men skönt.. Spännande. Efter denna dagen ska jag hämta upp brossans cykel, ska låna den denna månaden. Lite motion ;} Ikväll ska det bli middag med tjejerna, mys!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback