Hello future!

Känslan av att äntligen veta vad jag vill göra i framtiden är helt underbart. Jag är mkt lyckligare och gladare, ser saker och ting mer positivt. Att studera är kul, går till skolan med glada steg varje gång. Ngt jag borde ha gjort för längesen. Hade bara en kurs idag, vi ska göra en presentation av oss själva i powerpoint. En övning innan det blir mer avancerat inför praktiken... När jag var klar kunde jag åka hem. :} Allt går så bra och jag förväntar bra resultat av mig själv.. Fått reda på det första provresultatet och fick VG. Inte helt nöjd med det men... ;}
Får reda på det andra provet på tisdag. 

Nu tänkte jag se en film innan älsklingen kommer hem... Ikväll blir det festivalen, blev inget igår.
Hoppas alla mår bra!






Kommentarer
Postat av: Cassandra

Du ska vara nöjd med ditt VG !! :)

2011-08-25 @ 17:10:05
Postat av: Sarah

Ska försöka ;) Kan ju inte ändra det ändå... =P

2011-08-25 @ 17:15:10
URL: http://revemaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback