Gråa söndag

Vaknade vid nio och tog mig ut på en pw, man märker hur kallt det börjar bli. Det är grått, regnigt, blåser och kallt. Nu sitter jag under en filt med Hassans hoodtröja och fryser, så kan bara säga att hösten närmar sig med stora steg. Denna söndag spenderas hemma, tvätta fönsterna och annat som behövs göras. Behöver träna på min textning med för det är prov på tisdag. Lite nervös för detta... :/ Ska även göra ett flygblad/annons i powerpoint och sen göra en skriftlig del om den, hur man tänkt osv. Har en del att göra med andra ord. :}

Ha en mysig söndag mina vänner.



Kommentarer
Postat av: Louise

Vi har inte haft någon sommar detta året ens... =/

2011-08-28 @ 17:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback