Frisk luft, indeed!

Efter frukosten och en varm dusch gjorde jag mig ordning för att uträtta lite ärenden. Cassandra följde med för ville ha lite frisk luft, vi tog en promenad till ekohallen så jag fick köpt en miniräknare till skolan imorgon. Fynda på 10kr! Gick en sväng inom banken och när vi ska gå ut därifrån öser det ner. Blöt? Ehm..en del...! Kall, blöt och kinkig kom vi in på Jägersro, handlade en ny rough på H&M. Har en brun nyans men vill ha en lite mer rosa :}
Cassandra fick handlat sina grönsaker och sen blev det lunch. Jag följde med henne hem och hjälpte till med skoluppgiften. Blev klara för en timme sen, tog mig hem och på vägen möter jag familjen Sångberg. Min älskade Chelsea kom springandes med sträckta armar. ÄLSKAR! Pussades och invänta Emma och Mattias, snackade lite sen gick jag hem.
Nu sitter jag i soffan och myser under en filt. Fryser! Ska snart börja med middagen och vänta på att min kära sambo ska komma hem. Jag måste även träna på min textning inför imorgon, suck...
Ha en bra kväll mina vänner.



Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: åh, tack så mycket!

2011-08-30 @ 12:25:51
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback