Follow your heart

Jag har pluggat mycket denna veckan, jag har trots allt prov på fredag och på tisdag ett prov till plus en skyltning och ett rollspel. Det händer mkt på en gång men jag älskar det! På väldigt länge kan jag säga att jag har följt mitt hjärta och jag vill detta så otroligt mkt! Jag har fixat min praktikplats också, på Vero Moda på Hansa. En stor butik, fina kläder och trevlig personal, tror jag kan få ut mkt där. :} Efter allt man har läst och printat in i huvudet så har man en helt ny syn på hur en butik är uppbyggd, deras sätt att marknadsföra sig osv. Love it!

Igår kom min lillebror hit :} Inte ofta det händer men mysigt var det... Han hjälpte mig att installera photoshop, nu har jag det men det är inte alls lätt att lära sig. Man får sitta ett tag och pilla.
Men just nu har jag inte tid med det, har varit ute och rört på mig lite denna morgon, ätit frukost och nu blir det att byta om och ta sig hem till Cassandra. Måste plugga lite och förbereda oss inför rollspelet, vårt säljsamtal. ;}
Ikväll ska jag tvätta så det händer inte mkt annat kul. Mys med sambon. Men snart närmar sig Malmöfestivalen, ska upp på lördag iallafall. Ta sig ngt att äta och strosa runt.

Ha en bra dag allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback