Torsdag

God morgon. Veckorna går verkligen fort.. Igår var jag inne och jobbade på mobilia. Fy bubblan vad jag trivs där, hade lunch med Sofie och dagen rullade på. :} Idag är jag ledig, vet inte alls vad jag ska hitta på. Alla är typ upptagna med ngt :/ Blir kanske att se film hela dagen och bara slappa i soffan, kan vara behövligt med ibland men känner mig sjukt rastlös. Och just nu känner man ingen mys-stämning hemma pga tomheten av möbler. Längtar bara när allt faller på plats och det blir ett hem.
Vad önskas mer? Sommar! Grillning, vin, sena kvällar ute, lilla torg, klänningar, kjolar, linnen och fina toppar, pumps, solbränna, bad, stranden m.m. Sånt som ger mer energi. :}
Känns som jag lever i en olycklig bubbla just nu; hemmet, orolig för jobb, faktiskt vänner/familj då de faktiskt lyser med frånvaro. (Inte alla då såklart.) Mitt eget fel att jag alltid bryr mig för mkt om människor när de inte gör detsamma om mig. Nej, upp med hakan! För jag är samtidigt mer lycklig än jag varit förr, gäller att ta åt sig av det positiva som händer i livet och mer är på väg. ;}
Önskar alla en underbar torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw gumman :( upp med hakan ja:) <3 ger dig styrke pussaro kramar från avstånd så att jag inte smittar! Känner lite samma denna vecka med mitt jävla öra! Man blir omotiverad! Men snart är det sommar och då ska vi köra till Smygehuk och gå på Agdas och titta på fin heminredning sen ska vi luncha :) lilla torg är en självklarhet med goda drinkar <3 längtar!!!

2012-05-10 @ 09:10:45
Postat av: Anonym

Och grilla ska vi göra snart så fort vädret tillåter!!:)

2012-05-10 @ 09:11:49
Postat av: Sarah

aw sweetie, nu gjorde du min dag bättre, speciellt med ditt fina sms! <3

2012-05-10 @ 09:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback