Sommar och sol

Noll inspiration att blogga, I know. Men tänkte slänga in några rader idag. ;) Vilket väder vi har fått!! Jag hoppas verkligen att det håller i sig. Man blir på bättre humör, piggare och känner sig fräschare med lite bränna. (den övar vi på) :) Så vad har jag gjort?
I fredags var jag ledig, spenderades med fina Emma och älskade Jayson. Promenerade bort till jägersro, shopping till lillkillen. Lunchade på en kinabox som vi åt ute. Lotta och hennes son gjorde oss sällskap. Satt i parken och njöt i solen. Petra kom ut med Chelsea, så dagen var lyckad. :)
Helgen bestod delvid av jobb. så lördagen försvann med blev lite filmmys med sambon. Söndagen spenderades hemma hos Carro på hennes soldäck. Underbart! Sola, tjejsnack och bästa sällskap♥ Mkt trevligt hade vi. Kom hem vid fem tiden, duschade och slängde på mig myskläder. Älsklingen kom hem efter en timme, käkade sallad från Gogo green. Yummie! Sen var vi bänkade framför BB.
Igår hade vi en underbar och solig dag, liksom idag. Men jag jobbar och kan inte njuta fullt ut förutom på min 1 timmes rast. Likadant imorgon, men sen har jag förhoppningsvis två dagar lediga. SOLA. :))
Nu måste jag byta om, får nog bli klänning idag. Ha en bra dag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Fina bilder!:) Bloglovin'byte? Kramar!

2012-05-22 @ 15:50:50
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback