Now you are just somebody that I used to know

Helgen har åter igen sprungit iväg. I fredags jobbade jag till åtta och min underbara sambo hämtade mig, körde hem och bara hade mys framför tvn. Trött som jag var somnade jag ganska fort. :/ Fredagen bara försvann. Efter att ha sovit i tolv timmar vaknade vi på lördagen, piggare. :) Gjorde en del ärenden under dagen, sen njöt vi bara av varandras sällskap under dagen. Lagade tacos till middag, mums. Därefter var det dags att fixa sig inför kvällens födeldedagsfest, Sandra blev 25 år. Vid åtta tiden hade jag, Carro och Sandra kommit hem till Linda där festen ägde rum.. :) Vin, drama, dans, skvaller och massa roligheter inträffade. Längesen vi alla träffades så det var kul. Kom hem vid halv tre, snälla Lenny körde oss hem medans de andra gick vidare ut.
Söndagen kom och jag skulle jobba. Lagom trött tog jag mig dit och det var massor att göra, sista dagen på rean och folk var som galna. :) bra försäljning iallafall. Slutade lite över sex, älsklingen hämtade mig. Körde hem, gjorde god pasta/kycklingsallad och sen blev det mys framför BB.

En ny vecka börjar och jag ska som vanligt jobba. :) sena kvällar framför mig men dert behövs, glad för allt jobb jag får. Extra pengar till flytten! Nu blir det frukost innan jag ska bege mig. Ha en bra dag :)
btw, vad tråkiga ni var som inte kunde lägga er åsikt i förra inlägget ;P



Kommentarer
Postat av: Malin Moen

Låter ändå som en bra helg! :) Jättefin blogg! :D

2012-03-20 @ 09:00:28
URL: http://malinmoen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback