Working girl

Onsdag idag, mitten av veckan. Jobbar måndag-lördag, ovanligt mkt men jag behöver det. Blandade känslor med att jag inte hinner med privat livet, som att unna mig saker. Vänner bl.a. Men så får det tyvärr få bli, jobbet är viktigast. Och turen av allt, I love my job! :)
Igår kom mamma och hälsade på mig på jobb, och inte nog med det så shoppade hon sina första Vero Moda kläder nånsin. Tjoohoo! Tror hon blir stammis sen ;P Lunchade tillsammans, åt en god kyckling wrap med äpplen till. Nyttigt och otroligt gott. Efter en timmes mys var det dags att jobba igen. Thanks mom {♥}
Idag börjar jag inte förrän kl två. Ganska skönt. Enda negativa är att man fastnar framför datorn och hittar massa saker man vill ha men kan inte handla mer nu. Stopp på det ett tag nu.^^ Förutom spraytan och tandblekning. :))

Jag är ingen som följer andras bloggar egentligen förutom mina vänners. Men en jag har fastnat för är Hanna Widerstedts blogg. Den tjejen framställs som blåst osv... Ja, det är ju en person som hon är i media men egentligen är hon vilken tjej som helst, ganska smart och intresserad av konst.. Håller inte med i allt hon skriver om men hon är absolut underhållande. Jag gillar det! Och det jag gillar mest är att hon står upp för det hon säger, skriver och gör.

Nu ska jag ordna med lunch/middag till jobb. Ha en bra dag :)





Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic

svar: Nej jag har inte glömt .. tänkte ta o skicka iväg en kommentar till dig idag att jag kommer på börja din design antingen ikväll eller imorgon :)



Kram

2012-06-13 @ 12:17:05
URL: http://ammm.blogg.se/
Postat av: Amanda Matanovic

svar: Ja det gör den :)

2012-06-13 @ 12:22:16
URL: http://ammm.blogg.se/
Postat av: Amanda Matanovic

svar: ok bra! Ska kolla in mailet snart och om det fattas något så säger jag till :)

2012-06-13 @ 12:24:57
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback