Rainy days

Helgen har varit perfekt. Efter jobb i lördags tog jag mig hem till min fiina Amanda, hade en tidig födelsedagspresent med mig till henne. :) Massa snack och mys, sen kom även Emelie förbi. Filmkväll blev det med gottigheter. Absolut det jag behövde. Älsklingen hämtade mig lite efter elva.
Söndagen kom och jag hade min första lediga dag efter sex arbetsdagar i rad. Det kändes, låg i soffan framför film och jag somnade två ggr. (!!) Det fick bli en dusch och vakna upp sen laga en god middag. Vid halv åtta kom bästa vännerna Carro och Lenny på fika. Planer gjordes, massa skratt och kvällen blev super mysig.♥
Måndag igen, ledig men upp tidigt för ett frukostmöte på jobb. Idag skulle det blir strålande sol och varmt.. Hmpf. Jag och hjärtat la oss för att sola i max en timme för sen blev det kallt och solen gick i moln. Fixa lite ärenden, lunchade ute och sen blev det hem. Återigen somnade framför en film. (undra om jag är tröttast i stan) Nu tvättas det istället och väntar på att sambon ska komma hem med en grillad kyckling. Såå sugen. :)) Sallad till det och vitlökssås. Yum. Imorgon väntas det jobb igen, sen på kvällen ska vi ut och äta tillsammans på Lilla torg. Ska blir trevligt!

Kommentarer
Postat av: Moa<3

hej har en veckans blogg tävling om du vill vaara med ! :) direkt länk----> http://meisy.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment

2012-06-18 @ 17:40:28
URL: http://meisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback