Lilla torg

Hej hopp!Onsdag morgon och jag har sovit som en prinsessa.. Gårkvällen efter jag slutat jobba var det på cykeln med Charlotte där bak och ta oss upp till Lilla torg för att möta upp de andra av Vm-tjejerna. De satt inne på Grappa, matchen var igång på tv med. ;) Heja Sverige! (too late^^) God mat och dricka, massa skratt och roliga citat kom fram under kvällen. Hade verkligen super trevligt.

(Suddigt) Några av tjejerna; Madde, Johanna och Charlotte.
Nu är jag vaken och ganska pigg. Ätit frukost och slängt in en maskin tvätt. :) Jobb kallar kl ett idag och jobbar till stängning. Har märkt att jag jobbar väldigt mkt vilket är bra, älskar mitt jobb och behöver såklart för att överleva. Men ibland saknar man privatlivet, hinner knappt med vänner och familj. Saknar svägerskan och mina fantastiska brorsbarn. Skulle vilja ha mer tid med min fiina Amanda, mitt lyckopiller i livet. Hitta på saker med finaste vännen Carro. Och inte minst med min sambo, vi må leva tillsammans men hinner inte umgås. usch ja, vem har sagt att livet är rättvist? Man kan inte få allt ;)
Ha en underbar onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback