Friday it is

Fredagen är kommen, wonderful. Idag är jag ledig, t.o.m hela helgen, längesen det hände. :) Uppe med tuppen som vanligt, har suttit här lite och slänger ytterligare in ett inlägg. Grymt ;P Nu hade jag tänkt få i mig lite frukost, kokt ägg, favoriten. Sen blir det att göra sig klar, blir morgon fika hos finaste Carro. Vid tolv ska jag möta upp Emma och Lotta, utföra ärenden och umgås. :)
Ikväll är det fredagsmys, tänkte laga godmat som kyckling chutney (länk) Den är smaskens, stor sallad till det. Film efter det i sambons sällskap och kanske lite onyttigheter.^^ En perfekt fredag för mig. Resten av helgen innebär antagligen bio och även grillning hos bästa vännerna, BB finalen får vi inte glömma. Vem vinner? Jag hoppas på Hanna av de tre, hon förtjänar pengarna mest. Annika är en söt tjej men alldeles för naiv och skrikig, Amandus är sååå tröttande. Vem kan snacka så mkt om sig sj?! Bläää. Nej, avsmakligt. Heja Hanna! :)
Hoppas ni också får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic

svar: Min hotmail kommer nog om några dagar börja fungera igen för jag fick ett mail igår att dem skulle fixa problemet.



Så då kommer jag kunna göra din design. Om du vill så kan jag skicka en kommentar då min hotmail fungerar igen, kram! :)

2012-06-03 @ 08:48:06
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback