femte juni

Helgen som har passerat har varit helt underbar. Inneburit en massa mys och gottigheter faktiskt... I söndags fick jag hoppa in och jobba, var bara kul för det var med de roliga bruttorna C & J. :} Efter jobb hämtade älsklingen upp mig och sen var det hem snabbt och byta om. Hem till Carro och Lenny på middag; laxfilé med nypotatis, romsås och en stor sallad till det. MUMS! Till efterrätt blev det jordgubbar med glass. "roliga" samtal hade vi som vanligt, rent ut massa skitsnack ;P BB finalen väntade hemma hos oss, fram med chips och popcorn så satt vi bänkade framför tvn. Som vi alla ville så vann Hanna, yeeeah. :)) En underbar kväll i bästa vänners sällskap.♥
Denna veckan har inlett med huvudvärk, nysningar och allmänt trötthet. Blää. Måste bero på detta jävla väder. Sen när har man 12 grader i juni?! Ligger i soffan nu och laddar ner alla säsonger av Gossip girl, I love! Nu ska jag se denna serie från början, blir kycklingsallad till lunch samtidigt.
Btw, tror jag är aningen bebissugen. Har suttit och skrivit ner pojk-/flicknamn som jag hade kunnat tänka mig när det väl är dags. Galet. Haha!
Ha en fin dag allihopa. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback