Don´t cry because it´s over, smile because it happend

Äntligen fredag! Men vad spelar det för roll i mitt yrke, jobbar lite olika dagar i veckan oavsett.. ;) Fast jag gillar att jag börjar kl ett, har mer tid på sig att ta det lugnt på morgonen, fixa sig utan stress. Fast på den senaste tiden har jag inte kunnat stressa ändå, känner mig ovanligt trött, förvirrad, fundersam och på ngt sätt osäker i vissa val. Hoppas på att det är en period som går över, skyller på vädret.
Denna veckan har inneburit en del studenter, och idag är det dags för min lillebror Marcus att ta sin. Hurra! Tyvärr kan jag inte medverka då jag jobbar till 20.15. :(

Helgen innebär också jobb för min del, så den blir lugn. Vad händer för er?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback