27/6

God morgon alla läsare. Halva veckan är gjord och jag har jobbat som vanligt, rean har startat och det märks. :) Kroppen är lagom slut när man kommer hem om kvällarna. Som belöning har jag nu två dagar lagt mig i solariet och kopplat av. Annars går livet på som vanligt, sakta men säkert. ;) Önskade såklart att det var finare väder ute, SOMMAR var är du?! Börjar få smått panik, hur ska man klara en lång vinter utan ngn värme och sol först? Har inte hunnit sola, bada, sena kvällar framför solnedgång. Baaah. Man går typ i vinterkläder fortfarande. Avundas mamma som ringer ibland från USA nu och höra om deras 30-40 graders värme. Tre veckor spenderar dom där nu. Jag vill med!! De ska besöka MAll of America som har över 500 butiker, vilken dröm. Önskat mig en Chanel väska, så det hoppas vi på. Änsålänge vet jag att hon har köpt två toppar från J.LOs kollektion, awesome. :)

Nu har jag precis tagit en lång dusch och ska snart äta frukost, det blir yoghurt med färska hallon och kanel på och fullkornsmusli. MUMS! Börjar jobba kl elva och slutar åtta ikväll, långdag.
Usch nej, har inget att skriva. Ha en bra dag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Ella - Träffad av blixten ♥

Hej, Fin blogg du har!



Allt bra med dig?:)

2012-06-27 @ 09:07:10
URL: http://ellisenbellis.blogg.se/
Postat av: Isabellasphotographing

önskar dig en fortsatt fin vecka!

kram

2012-06-27 @ 10:48:24
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback