Sometimes I get a good feeling

God morgon. Redan torsdag och tiden rusar iväg, denna veckan har gått fort. I måndags jobbade jag på Hansa, I just love. Men sen var natten mindre kul då jag blev sjuk och tisdagen innebar urinvägsinfektion. :/ Igår jobbade jag på mitt gamla jobb, vilket är kul ibland. :}
Vaknade tidigt imorde då grannen började hamra och banka kl 06.00, vilket inte var alls kul!! :( Hjärtat skulle upp till jobb men jag var ledig, men kom upp i tid, fixade klart bloggen för Emma och Mattias önskelista. Har även hittat flera bra sidor med inspiration till hemmet, nu vill jag flytta ännu mer. Längtar till måndag då Hassan får sitt kontrakt så jag kan ringa till Peab. Hade blivit galet bra om vi fått en trea!! Hålla tummarna att det går vägen.

Nu ska jag äta frukost och fixa mig, om en timme ska jag möta Emma. Ta oss till stan för att hitta bröllopsklänning till henne, i alla dessa fina affärer. Ska bli kul! Ikväll blir det en stund i solariet och sen tvätta.
Ha en bra dag mina vänner.


Min egna önskelista; Viktor Rolf Flowerbomb, locktång för stora hollywood lockar, plånbok från Tiger of Sweden och väska från Friis & Company.



Kommentarer
Postat av: Carro

friis& Company gör super bra väskor:) älskar min svarta stora med guld detaljer:)) dock har låset gått av:( hehe <3

2012-02-02 @ 12:46:53
Postat av: vanessa

Jag älskar flowerbomb...har flowerbomb extreme och deras bodylotion...oooh luktar underbart :)

2012-02-02 @ 13:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback