Oh! Jag vill inte.

Rullar upp rullgardinen denna söndagsmorgon och inser att det är alldeles vitt ute. Gillas inte! Jag har liksom tagit steget och är redo för våren men det ser ut som om jag får vänta med det. Hatar kylan!

Helgen har bara rullat förbi, och jag har jobbat. Det gör mig absolut ingenting då jag bara ä l s k a r det jag gör. :) Har jobbat med energistrålen J med, verkligen kul har det varit. Fokus på siffrorna och vi lyckades bra fast butiken var halvtom då den stänger ner en månad från måndag.
Stängde igår och älsklingen hämtade upp mig, beställde pizza med oss hem sen gottade vi oss i soffan framför melodifestivalen.♥

Söndag, blev ledig idag och det kan vara skönt. Halvdegat hemma, fixat med annonser på blocket och nu blir det filmmys. Passar perfekt i detta vädret. Dock ska jag tvätta vid tre.

Åter igen är jag i tankarnas värld. Hoppas så innerligt på en sak, kan inte avslöja nu men blir det positivt kommer ni få veta snarast. ;) Bara håll tummarna.


Kommentarer
Postat av: Linn

Kul att du är med & tävlar, lycka till!

Allt bra med dig annars? :)

2012-02-12 @ 15:22:41
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Linn

Vinnarna av veckans blogg är nu dragna kika in & kolla om det blev du!

Om inte så finns en ny chans redan nu ;)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-1.html#comment

2012-02-12 @ 19:53:20
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback