I´m going to smile and make you think I´m happy

Känner mig ganska osocial på senaste tiden. Men studierna tar mer tid än vad man tror, det är intensivt som attan. Har avslutat min kurs Praktisk marknadsföring och fått betyg MVG :} Känns absolut bra och vill fortsätta så. Om två veckor avslutas Försäljning och service, den har gått bra änsålänge men har mitt andra prov på tisdag. Handlar om att beräkna ekonomi, matte är inte min starka sida. Procenträkning, moms osv. Lite nervöst, samtidigt ska vi göra en skriftlig och muntlig redovisning om den svenska handeln och sen jämföra med ett annat land. Puuh. :/
Idag startade en ny kurs, Inköp och varuhantering, mkt intressant och spännande. Har prov i det om två veckor när den andra uppgiften ska lämnas in så allt går omlott. Gäller att lägga upp allt arbete. Jag som är så organiserad får lite kaos i huvudet ibland. ;} Men det ska gå!! Så undrar ni varför jag försvinner ibland är det för att jag lever i mina böcker. Blir bara nöjd med det bästa...!

Sitter hemma nu och försökt få in matematiken i huvudet :/ Sambon är inte hemma så jag får lite ensamtid. Ska snart springa ner och sätta igång en maskin tvätt. Sen ska jag bara krypa ner framför True talent och njuta. Rensa tankarna lite. :}


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Fiiina du, klart att studierna tar den mesta av din fritid... Men vi eller ja jag förstår om du inte har ritkigt tid att ses så mycket just nu! Men du är saknad <3 Snart får jag komma ner och slita dig från böckerna för 1 timmes kaffe, prat och mys <3

2011-09-08 @ 19:48:09
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se
Postat av: Sarah

Aw gumman! Du e för go<3 det är mest nu det e jobbigt, ska försöka bli klar med ett arbete idag så har jag bara två prov sen att plugga. Så får vi ses!:)

2011-09-09 @ 07:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback