A m a z i n g

Long time no see! Måste berätta om den fantastiska fredagen. Började med att vissa av tjejerna kom hem till mig på lite vin och balkonghäng. När vinet sitter i och konversationerna är igång är det lätt att glömma tiden, fick bli taxi till Tangopalatset där Linda, Fia och Frida väntade. Fick bra platser uppe på balkongen, såg perfekt. Mer vin och showen satte igång. Lika bra varje gång, I love it! Man kommer igång med dans och sång. Tur är att tjejerna tyckte likadant. Fler ggr lär det blir. :}




Nu är det redan måndag, och jag har en ledig dag. Tog en pw imorse då det öste ner, var genomblöt när jag kom hem. Mindre skönt. Tog en varm dusch direkt, tittat på en film och nu är jag mest rastlös. Alla jobbar liksom. Får bli en runda till affären, behöver lite saker till middagen. Skulle ha träffat Emma men stackaren är sjuk så det får bli en annan gång. :}

Från en sak till en annan, har ni tittat på Idol 2011? Jag gillar inte att Peter Jihde är borta, han var ju bäst. Och Alexander Bard, vilken negativ människa. Usch nej, ingen rolig jury. Absolut att man ska vara hård och inte ha med en person för man råkar se bra ut men de är lite för mkt denna omgången. Får se hur det fortsätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback