Veckan som gått

Tiden springer iväg och nu har skolan börjat igen. Haft en del arbeten att göra, massa uppsatser, märks att man sätter igång direkt. Men nu är det inte lång tid kvar till det slutar. Känns lite blandat. Så denna veckan har jag mest ägnat tid till detta, även haft en släng av feber och frossa så legat nerkrupen de flesta kvällar.

I fredags tog jag mig ut och lämnade cv till två butiker, sen mötte jag upp finaste Ylva. :} Satte oss på espresso house med en varm choklad och pratade om allt i över tre timmar. Våra munnar kan pladdra men himla trevligt var det. Sen gick vi runt i butikerna, on visade mig världens bästa butik :} I like. Massa fin inredning som passade mig perfekt. Blev som en toka där inne. Efter en trevlig dag åkte jag vidare hem till Amanda.
Myskväll stod på schemat. Åt kyckling med ceasarsallad, mums! Kollade på Idol och hade massa tjejsnack som var behövligt. En underbar kväll med bästa sällskapet.♥

I lördags var det dags att jobba på Hansa. :} Det såg jag fram emot och det gick jättebra. Trivs så himla bra. Slutade fem, cyklade hem och mötte upp Ulrika. Lagade mat till oss och vin till det, satt som en smäck. Lugn kväll blev det och mys. Hade super trevligt.

Igår blev det en runda till Ikea och Lutz med hjärtat. Fick en massa idéer och tips som jag ska tänka på. Blev en avkoppling i solariet innan hemgång och middag. Kvällen var mys i soffan framför True talent och film.

Idag är det måndag, är ledig från skolan men har en del att skriva på datorn. Ledig är man aldrig riktigt.. ;P Ska ta en varm dusch och sen handla grillad kyckling till middag med broccoli. Mumma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback