Underbara dagar

Helgen har redan sprungit ifrån oss men den har varit perfekt för min del. I fredags var det mys hemma med hjärtat framför Idol och film. Åt god mat och hade litet gottebord på kvällen. :} Lördagen bestod av lite ärenden innan det var dags att träffa Carro i stan. Sprang runt i affärer men en fika blev det också med massa girltalk som behövdes.❤ Kom hem senare på eftermiddagen, blev middag, dusch och lite vin på det. Kvällen blev mer än intressant. Söndagen kom och det var dags för Jaysons dop, klockan ett befann man sig i kyrkan. Var hur vackert som helst och jag gade saknat min favvotjej. Hur fin som helst i sin klänning och hällde dopvattnet fint och försiktigt. Fika efter i lokalen, hade en trevlig stund.. Presenten var uppskattad så det kändes skönt. Väl hemkommen blev det middag och mys resten av kvällen.

Idag är det måndag, startade med en pw. Sen har jag varit duktig och städat hela lägenheten :} Skrivit färdigt på ett arbete och pluggat till provet imorgon. Hittar bara inte motivationen!! Gaaah. Kollade på filmen Bridesmaids istället. ;/ Well, nu blir det middag sen en runda upp till stan med Carro. Inhandla en topp till maskeradfesten som hålls på fredag. Kanske hinner med en latte innan jag måste hem igen och plugga.

Ha en bra kväll mina vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback