Tisdag; 22 nov

Denna dagen har bara sprungit iväg.. Började med att klockan ringde 6.45 imorse, jag är inte van vid dessa tidiga morgnar så det känns som man går upp mitt i natten. Men det var bara att ta sig upp, äta frukost och åka till skolan. Hade Näthandel idag, prov i det och tyckte det gick bra, inte alls svårt. Vi fick den andra inlämningsuppgiften att jobba på. Gick in på Entré för att söka fler jobb och lämna cv. :} In om GoGo Green för att ta med en sallad hem till lunch. Åt den och tittade på filmen Something borrowed, så bra den var :}
Fick släppa mysandet och skriva på uppgiften, nu är jag klar med den med. Flitigt ;P Men än är det inte över, måste läsa genom ett kapitel om alla lagar som jag har prov på nästa vecka. =/ Känns mindre kul men men...
Därefter ska jag ha en lugn kväll med god mat; tänkte laga kycklingfilé med ris, currysås, sallad och vitlöksbröd. Mums! Filmmys på det med tända ljus.

Vad gör ni idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback