Stay positive

Min sista praktikvecka har kommit, känns inte alls kul nu när jag trivs så bra ï butiken och med tjejerna. Tyvärr har de ingen plats för mig att stanna men jag skulle bli rekommenderad till de andra butikerna. Får hålla tummarna. Efter denna veckan har jag bara sex veckor kvar i skolan, sen är den med slut. Börjar få panik och bli smått stressad för att få nytt jobb, vill helst inte tillbaka till det gamla även om jag har goa kollegor där med.
Så det är dags att börja gå ut och söka jobb, får hoppas på det bästa då jag inte få pengar i december. :(

Vi är redan inne i november, vilket betyder att i helgen fyller jag år. Ser fram emot detta, i allt negativt som händer så ska den helgen bli den bästa. Idag på min lunch ska jag köpa biljetterna till showen så det är avklarat. Vi blir nio tjejer som ska ut, det e inte illa ;P

Nu blir det frukost för min del, sen dags att göra sig klar innan jag cyklar till Hansa. :} 10-18 idag så kommer hem lite senare, men kvällen innebär bara tvätt för mig så det kan ju kvitta. Sånt måste ju också göras. Alla får ha en bra dag. Im gonna try.

En dag i taget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback