Jobbsökande

Denna kalla och gråa förmiddag har jag varit väldigt effektiv :} Åkte upp till stan vid tio tiden, in först på Vero Moda för att skriva kontraktet och ge uppgifter. Därefter var det dags att söka jobb, lämna ut cv. Har sökt allt -Scorett, Nilson shoes, Bik bok, Gina tricot, Din sko, Vero Moda, Håkanssons osv. Ska till Entré på måndag och fortsätta, inga jobb knackar på dörren precis. Hoppas man får napp ngn gång. Tuff marknad, man vet hur många fler som söker. Aja, tog lunch med Cassandra på Graffitti - bakad potatis med tonfiskröra. Mums! Sen gick vi och köpte biljetter till julshowen Cabaret Moulin. :}
Kom hem för två timmar sen ungefär, sökt fler jobb via internet, bl a Cubus. Nu ska jag bara ta det lugnt, njuta av ledigheten för oavsett om jag har lediga dagar har jag alltid ngt att göra. Plugg, uppsater eller söka jobb. Mys ikväll med god mat och Idol. Fredagsmys är nog det bästa som finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback