I'm always pushing myself to the limit making sure I stay ahead.

Hej alla läsare! Då var fredagen kommen, en arbetsdag till imorgon sen blir det två dagars ledighet. Det ser jag fram emot. :) Jobbade på hansa idag, längesen så det var trevligt. Men fick en underbar känsla i kroppen när man hörde alla studenter, det är ju galet kul. Ngt jag lätt hade velat uppleva igen! Kan inte förstå att det har gått sju år sen jag tog min. :O Iallafall, jag lunchade med min lillebror på subway. Mys att sitta ute i solen och bara snacka om allt möjligt.
Nu är jag hemma. Trött som ett as. Försöker lista ut vad det ska stå på menyn idag men det går inget vidare... Annars blir kvällen lugn framför ngn bra film. Inväntar sambon bara.
Imorgon ska jag jobba igen sen blir det hem till Amanda för att umgås. Saknat!
Hoppas ni alla får en trevlig helg och glöm inte att följa mig på instagram › revemark



Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic

Här kan du se designen: http://ammmphotos.blogg.se/index.html



Ser du något du inte tycker om, säg till! :D

2012-06-16 @ 14:18:33
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback