Sunny days

Vädret har verkligen hållt i sig, kanske augusti blir en sommar månad trots allt. Men man vågar inte hoppas för mkt. var ledig i onsdags och då passade jag på att träffa svägisen och älskade Jayson. Satte oss i en park, fikade på bullar och kaffe samt frukt och glass. Lillkillen badade i sin balja. Hade mysigt, sola lite men jag smörjde in mig så pass mkt att jag inte fick ngn vidare färg. :/ Komn hem vid fem tiden och älsklingen kom en timme efter, bytade om till badkläder och stack till Lomma. Tog med oss sallad från gogo green som vi åt på stranden framför havet, mysfaktor delux. Det blev årets första dopp, liiite kallt men ändå skönt. :) På vägen hem blev det in om Ronny för att lämna skålar, hans 50 årsdag ska firas på imorgon. :))
 
En ny arbetsdag kom igår, segare än segast. Ingen shoppar när vädret är så fint, alla ligger på stranden. Som tur var jobbade jag med min favvotjejer så vi hade kul :)) Slutade sju, Hassan hämtade mig sen var det storhandling som stod på schemat. Och igår var det ingen vanlig dag eftersom det var min finaste väns födelsedag<3 Så senare på kvällen promenerade vi hem till Carro där hennes familj också var. Lämnade present som hon blev glad över (hoppas jag) ;) det var ett swarowski armband. Kaffe och kaka bjöds det på. Mysig kväll på deras däck.
Nu är jag uppe, ätit frukost och bytat om. Inväntar vår tvbänk som ska komma mellan 9-12, tjoohoo.. tog bara 3 månader.^^ haha! Samtidigt fick jag brev i posten att min telefon har kommit. Lyckodag! Så nu blir det nytt nummer att lära in.. gulp.. Och ett plus i kanten är att jag är ledig heeela helgen :)) Underbart! 
 
Önskar alla en bra dag i solen.
 

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Hoppas du får en bra dag! ♥

2012-07-27 @ 11:57:40
URL: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback