Mini semester

Nu är vi hemma igen efter tre dagars semester med våra bästa vänner. Har haft det helt underbart och önskade att vi kunnat stanna längre men det får bli en tripp till, kanske redan i augusti. :)
Åkte direkt efter jag slutat jobba i lördags, bara hem om för att hämta packningen och få i oss lite mat. Hem till Carro och Lenny och iväg mot Beddingestrand. Lånade Lennys föräldrars husvagn, den låg alldeles perfekt vid havet och på en fin plats där man kunde sitta ute. Första kvällen var där dans, så där satte vi oss med lite vin och dans. Carro och Hassan var bäst på dansgolvet :)) efter en jobbig natt och för inte snacka om varm vaknade vi nästa dag. Frukost och kaffe satt fint. Blev en tur till smyge men mitt i allt kom värsta skuren så det blev inte långvarit. På kvällen grillade vi hos Lennys bror och hans fru. Super mys och gott! Spelkväll blev det med lite yatzy. :) Sista dagen blev det smyge igen då vädret tillät det, lunchade på världens godaste räkbaguette! Tog långa promenader vid stranden, villorna och runt miljön, vackert. Den kvällen blev det drinkar och mer spel.
Dessa dagar har varit kanon. Mkt skratt, mys, gottigheter i bästa sällskapet. Mer av detta behövs. ♥
Kom hem i tisdags eftermiddag, lagom möra. Men det blev en visit hos mamma som kommit hem från usa. Fick massa presenter som jag blev glad över; nya pumps som var så läckra, parfym, stickers för vitare tänder, en J.LO väska som jag bara älska samt kläder. Självklart var det mysigt att ha hem mamsen med, måste också snart hitta på ngt tillsammans. :)
 
Nu är jag tillbaka på jobb och har sju arbetsdagar i rad att jobba. Fullt ös! ;) I helgen blir det 30års fest för storebrodern så det ska bli kul. Och sedan ser jag fram emot en middag på möllan med vännerna. :))
Btw, idag har jag namnsdag. :P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback