if you fall I will catch you

Helgen har passerat och den har varit hur bra som helst fast jag har jobbat. :) I lördags var det dags att fira storebrors 30års dag. Hade en trevlig kväll med god smörgåstårta, vin, dans och fint sällskap. Kom hem vid tre tiden och då var det sängen direkt, klockan ställdes. (gäsp)
Söndagen kom, jobbade en dryg dag. Vem shoppar en söndag när det e fint väder och innan löning? INGEN! Älsklingen hämtade mig, köpte pizza med oss hem och krängde den. Därefter begav vi oss hem till fina vänner för spelkväll. Jag looosa stort! Haha! Sen blev det lite film och snack. Myssöndag.
Nu har en ny vecka kommit och vädret är shiiiny. :) Man blir så glad, hoppas hela augusti håller i sig, för jag har en veckas semester och då vill jag sola och bada massor. Man ser att jag jobbar för jag är nog blekast i stan..typ, fuskat lite med solarium. ;P idag är det ännu en jobbedag men imorgon är jag ledig. Då ska det jobbas på brännan. 
 
Väntar tålmodigt denna veckan på tvbänken och min nya iphone. :)) Hoppas de snart dyker upp! 
Önskar mina vänner en bra dag i solen. PUSS!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback