I couldn´t help myself

Åter igen har jag haft en mysig tid med Amanda idag♥ Trivs helt underbart i hennes sällskap och vi delar så mycket, ngt jag ska hålla fast vid. Tig mig hem till henne vid ett tiden. Snyggingen har ju tappat otroligt i vikt så hon visade mig sina nya jeans, inspiration ;P Sen hamnade vi i soffan med massa tjejsnack, behövligt. Kollade på nätet på pumps, och såklart klickade hon fram ett par jag ville ha. Oooh, ska inte! Men.. Gissa själva. Damnit. Hittade även några till määndisen, försöker få henne att gå i högklackat med. Haha! Lyckades nog ändå. Mållgan ville också vara med, massa kelande. Tiden går fort när man har kul så vid halv fem hämtade älsklingen mig så bar det hemåt igen. Lagade mat och nu har han begett sig igen..
Jag ska vila lite nu sen blir jag hämtad av Carro och Sandrisen, ska till Linda ikväll... Kolla film och snacka lite skit. :} Mysigt. Sånt behöver man göra ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback