segast.nu

God morgon världen, ännu en morgon man vaknar till det gråa vädret. Hur rolig har denna sommaren varit på en skala? Man har knappt känt av den, lagom trist. Aja, igår var första dagen sen söndags som jag kunde gå utanför dessa dörrar. Förkylningen sitter dock kvar och kroppen blir slö efter man varit igång ett tag. Iallafall, tog mig hem till Ulrika för lite snack. :) en mysig dag där och blev mys med Moa en stund med. 
Idag är det freedag, underbart! Ska tillbaka till jobb, idag och imorgon sen har jag semester 1½ vecka. Lovely. :)) Dock är det mina sista jobbedagar med finaste Anna som ska sluta, kommer sakna henne som attan. :( 
Ikväll blir det mys med sambon, laga goda fajitas och kramas framför en film. Lördagen är det jobb igen och på kvällen ska jag till Sandras inflyttningsfest. :)
 
Ett måste denna månaden; inskaffa en cykel! Mkt bra motion nu när jag går på heltidsschema på jobb, även ekonomiskt. :) Mest för att röra på fläsket, perfekt :D
 
Btw, tror jag ska lägga ner bloggen snart. :) 
 
Ha en bra fredag mina vänner! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej, tyvärr inget kärkort ännu.. Men tagit upp det igen och fått en skruttbil att köra i :P hihi Ses imorgon! :))

2012-08-10 @ 13:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback