Never give up on the good times

God morgon. Fy bubblan vad jag är trött idag, kan vara att jag har jobbat hela helgen och igår var det inventering i åtta timmar. ;P Idag börjar jag inte förrän kl två så det känns skönt. Dock är det inte kul att vara hemma, madrass på golvet, tvn står på golvet och alla lådor runt om, kanske inte det mest mysigaste just nu. 2 veckor kvar! Längtar bara att få ihop min inredning, hur kul är inte det?! :}
Min bloggning kan bli lite seg nu och inte mkt uppdaterad, mest för det enda jag gör just nu är att jobbar, och vi lever snålt för vi ska flytta och ha det så bra som det går sedan. :) Inte mkt att skriva då.
Däremot har jag blivit fast i ett spel på mobilen, Rumble, spelar ni det?
Ha en underbar dag, hoppas på solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback