Being yourself is the prettiest thing a person can be

God morgon :} En ny vecka har börjat och vi är inne i april, fick snarare en chock när det haglade igår morse men får hoppas det inte håller i sig. Vill verkligen ha värme och vår NU. Veckan började bra med jobb på Hansa, slutade tidigare än vanligt så passade på att catcha up med Carro, mysig pratstund på Bagericaféet.
Idag blir det jobb på Mobilia, börjar inte förrän kl två. Skönt :} Älskar mitt jobb, finns inget annat jag vill göra och har tur att jag får ihop så mkt som jag gör fast jag är extra "för tillfället" ;P  Lite nervös har jag varit över sommaren att det inte ska finnas ngt jobb men efter att pratat med min chef ser det ljust ut och det blir en del jobb. Whoopie!^^
I all min fokus på jobb har jag märkt att jag sällan träffar vänner. MEN, jag har kommit till insikt att jag inte gillar alla jag har i min omkrets, saker dyker upp som bara irriterar mer än lyfter upp. Så fokusen i fortsättningen blir att när jag har tid blir det såklart älsklingen först men tid med de som verkligen betyder ngt och ger mig mening med relationen. :}
Well, vidare i veckan blir det jobb men är nog ledig torsdag, fredag. Påskägg ska tilldelas brorsbarnen, umgås med svägerskan, tvätta, packa, sola, en helkväll med finaste Amanda. Mer om detta sen. ;} Såklart massa mys med bästa älsklingen, som betyder världen för mig. Uppskattar allt han gör för mig varj dag.




Kommentarer
Postat av: Emma

<3<3

2012-04-03 @ 11:35:07
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se
Postat av: Sarah

Kärlek!

2012-04-03 @ 11:57:41
URL: http://revemaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback