"Write to be understood, speak to be heard, read to grow..."

Denna helgen har gått lika fort som alla andra, men jag ska inte klaga med tanke på att jag är ledig måndag, tisdag och fredag denna veckan. :} Helgen har inneburit lite shopping, det jag gör bäst! Behövde lite stickade tröjor nu när det blir kallt, ett par bekväma stövlar som jag kan ha när praktiken börjar, inte smart att stå/gå åtta timmar med klackar som jag annars älskar att gå i. ;} Fick min favorit parfym, viva la juicy sen lite annat smått och gott. Im happy!

Vaknade tidigt idag, igen... Har haft den roliga äran att betala mina räkningar. Ska snart få i mig lite frukost, sen blir det en dusch och göra sig klar. Blir en runda i stan med Cassandra, måste hitta på ngt på vår lediga dag. :} Gå i fler affärer och kanske luncha, underbart.

Vad hittar ni på med idag?



Kommentarer
Postat av: svägerskan

Myser med lillkillen <3 ses ikväll, då ska han mysa med sin faster <3

2011-09-26 @ 09:50:28
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, hehe :) Har du något "favoritland" då? :) Som du liksom tycker mest om*? HKram!

2011-09-26 @ 23:54:59
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback