Rolling in the deep

Har en tuff period men mycket tankar och känslor, mina närmsta vet vad detta handlar om. Är inte redo att skriva ut det här så ta det för vad det är. Trots detta har jag försökt lägga all fokus på mina studier, det har blivit väldigt intensivt. Den nya kursen Inköp och varuhantering är svår, mkt att lära sig, hade prov på de fyra första kapitlena i tisdags bara efter att ha börjat kursen 2 veckor innan.. Jag lyckades få MVG på provet så jag är sjukt glad för det trodde jag inte. :} Som min lärare sa till mig, här visar sig min styrka.
Har även gjort redovisning och arbetat med en trendguide, skitkul! Det gick också bra. :} Skolan kommer först i mina prioriteringar. Vill lyckas. Privatlivet kommer bli bättre med tiden, tro mig. Mkt planerat!

Äntligen fredag imorgon, ledig! Men jag har nu suttit och skrivit personligt brev, skrivit ut massa CV för imorgon ska jag till Burlöv center och söka jobb. Hundratals företag kommer ut och söker tjänster. :} Gäller att vara ute i tid. Hoppas! ;}


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Du är stark vännen! :) <3

2011-09-22 @ 18:10:29
Postat av: SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra Fredag!

Kram

2011-09-23 @ 09:16:33
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback