"I think you look the best when you speak from your heart"

Underbara soliga dagar vi har, med tanke på att vi går in i oktober månad i helgen. Känns inte alls så :} Men det är bara bra så blir inte vintern lika lång. Jag har varit ute och tagit en pw, så fint ute när solen skiner och löven trillar ner på marken - alla dessa vackra färger.
Nyss ätit fukost; favoriten är yoghurt päron/vanilj med K-special och ett glas juice. Tagit en lång varm dusch och nu sitter jag här och slappar lite innan jag ska göra mig klar för skolan. Vad ska jag ha på mig idag? Ingen jacka iallafall, kavaj och solbrillor är säkert ;}
Ikväll ska jag till Diana och fixa mina naglar. Nu när hösten kommer är det inte lika kul att måla dom så då är fransk manikyr det bästa. I like.


Alla får ha en underbar dag i solen :} Här kommer en bild på de finaste i världen¬




Kommentarer
Postat av: L ♥/ w a z u p

Verkligen härligt med solen som vart de här dagarna :) man får passa på att suga i sig ordentligt!

2011-09-29 @ 15:32:00
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Gud vad jag haft fullt upp senaste tiden, därför jag inte svarat någonting. Vad har du gjort för kul senaste veckan? :) Kramar!

2011-10-03 @ 14:16:53
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback