Cabaret Moulin

Uppe med tuppen såklart :} När jag pussat sambon hejdå och han gick till jobb började jag ta tag i städningen, ganska flitigt för att vara tidigt på morgonen. Men då jag inte fick gjort det igår så måste jag idag. Ska snart se om Cassandra vaknar så vi kan ta en pw innan det blir frukost och dusch. Har lektion halv 12.30-16.00, hoppas man kan sluta lite tidigare.
Blir snabbt att laga ngt att äta och sen fixa mig inför kvällen. Vid sex tiden kommer tjejerna till mig, nästan alla iallafall, Fia kunde inte, möter henne senare. Men Carro, Sandra, Linda, Amanda och Linda kommer på lite vin innan vi ska se showen med Cabaret Moulin. Ni som inte vet vad det är kan gå in här. Kommer bli en rolig kväll, sen får vi se vad som händer efteråt, en sväng till Gozzip kanske. :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback