Sometimes the best revenge is to smile, move on and do nothing.

Helgen har passerat och jag har fyllt 25 år. :} Det har verkligen firats, började på fredagen med att jag och tjejerna skulle på Cabaret Moulin och sen utgång. Började med lite dricka hemma hos mig, vin, shots och grogg, bra musik, lite dans och massa tjejsnack. Fick massa fina presenter :} Showen var lika bra som alltid, blev uppdragen på scenen med. Så ball! :D Efter showen drog vi vidare till Lilla torg, med shots och drinkar, sötisarna sjöng för mig. Jag tackar alla som gjorde denna kvällen till ngt speciellt.
Men igår var min födelsedag egentligen, moster och kusin kom på fika. Ronny och lillebroren kom med efter en stund. Hade en trevlig förmiddag och mer presenter. På kvällen blev det restaurang, mums.

Idag är det måndag, ledig från skolan. Men har fått sitta och göra mina uppsatser, har fyra stycken att göra. Men nu bara en kvar. Känner mig flitig. Lite feberfrossa har krupit på mig men jag får skriva klart den sista innan jag kryper ner mig inför kvällen. En annan sak som jag blev glad över är att min handledare från praktiken ringde mig idag, hon ville ta in mig på jobb på lördag. Blev så himla glad :}

Nu ska jag skriva vidare, ha en bra dag i höstmörkert.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback