It´s all about love

Äntligen kom fredagen igår och jag jobbade till halv sex. Lång dag men jag visste att jag hade helgen framför mig.. Var sugen på jordgubbar så jag skickade iväg ett sms till min sambo om han kunde köpa med sig hem. Svaret var lite osäkert.. Aja tänkte väl jag.. Promenerade hem och blir glatt överraskad.
Öppnar dörren och ser rosblad liggandes på golvet in till vardagsrummet och överallt på soffa och bord. :} På bordet står det rosor och all frukt man kan önska sig. In kommer min älskling med ett glas vin och säger att jag ska sitta ner och bara ta det lugnt. Då får jag en present, en jättegod parfym. :} Oh vad glad jag blev. Super gulligt gjort. Kvällen fortsattes med god mat och massa filmmys.

Denna lördagsmorgon var inte alls rolig om man tittar ut. När kommer värmen och solen? Typisk svensk sommar med 15 grader och regn. :/ Tänkte ta mig en pw denna morgon innan frukosten, får se om jag hinner. Annars får det bli i eftermiddag. Kl ett ska jag möta upp Carro och Sandra för lite fika i stan. :}

Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaw, såå gulligt gjort!! Någon speciell anledning eller bara så out of the blue?

Det skulle va såna här saker som skulle kunna få mig att sakna en mysig kille.... Njuuut mitt hjärta! Ses sen! :)

2011-06-18 @ 10:45:15
URL: http://misssandrare.favs.se
Postat av: Sarah

Nej, det var spontant :) Ja, det var gulligt gjort faktiskt. Aw, ja gumman... Det blir din tur med.

Ses snart <3

2011-06-18 @ 11:24:47
URL: http://revemaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback