What are words if you really don´t mean them when you say them?

Eftersom jag var flitig igår när jag städade och tvättade blev det att man fick stanna inomhus hela dagen. Det gillades inte. Tvinga med mig älsklingen, när han slutat jobb, till Lomma för att bada. Men vi insåg väldigt fort att det gick inte, det blåste och vattnet var iskallt. Körde hem igen och lagade mat, åt ute på balkongen och njöt. Bestämde oss för att köra till Bo01 istället, promenera och sen titta ut mot havet... Beställde glass från Italia, deras egna glass.. Hallon sorbet och choklad, yummie!





Nu är jag uppe, tagit mig ett pass Zumba, tränat magen. Behövs verkligen.. Vill gå ner 5kg till, sen är jag nöjd. Har stått still så länge nu.
Iallafall, idag skiner solen. Inte ofta det händer.. ;} Denna dagen ska spenderas med underbara Carro, får se om vi drar till stranden eller tar en fika på stan.


Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback