What a day

Varje dag öser detta regn ner och jag är lagom trött på det. Men igår ville jag inte sitta inne så jag och Carro åkte in till stan, satte oss på älskade espresso house. Två timmars girltalk och sen började vi gå i affärerna. Det är kul för vi har verkligen likadan smak och stil så det gör det extra roligt. :} Bestämde oss för att åka hem till Carro då hon bjöd på en god tonfisksallad och vitt vin till det. Mums! Satt ute på däcket och njöt, prata och Lenny var också hemma. Hassan kom lite senare på kvällen, satte sig också en stund innan vi åkte hem. Hade en mysig dag/kväll

Vaknade upp runt tio imorse, vi åkte och köpte bullar till frukosten. Nu har jag diskat undan, bäddat osv, tänkte slänga in ett inlägg nu för vid fyra tiden ska vi hem till Mattias och Emma på fest för igår fyllde ju brorsan år! Så ikväll ska det firas. :}

Skänker mina tankar till Norge. Det är verkligen hemskt och fruktansvärt vad som har hänt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback