Update

Har inte skrivit på en vecka, känns kasst men samtidigt har jag inte haft lust. Denna veckan har inneburit mkt känslor att bearbeta. Mer än så skriver jag inte här. Veckan har gått sakta men det är väl för att det närmar sig semester och sista arbetsdagen på jobb. Har inte förstått riktigt att jag ska studera :} Men det kommer... Många avsked med föräldrar och barn, känslosamt. Vilket fall som helst, i tisdags träffade jag bästa kusinen Amanda. Vi satte oss i pildammsparken på en stor filt, åt god kycklingsallad och delade en flaska vin. Underbart! Hade en super trevlig stund, mkt prat om allt möjligt. Skratt! Thim fick komma cyklandes med en ny flaska vin ;} Moppsen Mållgan hälsa också på. Sötaste! När kvällen kom gick vi hem till henne, satte oss på balkongen med ett glas tequila rose och samtalen fortsatte. Hade en kväll att minnas, love you girl.






Resten av veckan har annars varit vardagliga saker som handla, tvätta osv. Har grillat ngn kväll... Mys. Känner bara att jag har slängt på mig en förkylning. Halsen river och öronen kliar.
Igår kom fredagen, efterlängtat. Kom hem och möttes upp av en lycklig sambo. Han har klarat sitt truckkort och inte nog med det så har han fått jobb. Perfekt! :} Känns skitbra! Gjorde fajitas till middag sen blev det duschen.. Jag skulle möta upp tjejerna i parken, Amanda skulle ha följt med men stackaren blev sjuk. Så vid halv sju möter jag upp Carro och Sandra, åker till Debaser och där sitter redan Nata hjärtat. Beställde en cider, sen kom också Fia. En kväll med tjejsnack, skratt, mys osv... Lyckat. Vid elva kom Lenny och hämtade oss. Snällt!





Lördag, ska äta frukost nu. Sen blir det att göra sig ordning för dagen :}
Ha en bra dag allihopa!




"Det är i nödens stunder du ser vem som verkligen bryr sig"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback