They say time heals everything, but I´m still waiting.

Har sovit dåligt hela natten, vaknat från och till. När klockan blev nio steg jag upp, palla inte hålla på mer. Istället byta jag om till träningskläderna och tog en 50 min pw. :} Det satt fint. När jag kom hem blev det frukost, nu sitter jag här, ska snart diska, bädda och ta ett tag med dammsugaren.
Får hoppas på att Carro vaknar till, lilla snorungen ;D {förkyld} Vi tänkte ta en runda i stan, sen vill jag överlämna hennes present. Hope she likes it! Ikväll ska vi fira henne på Lilla torg med..ehm ja nu vet jag inte vilka som dyker upp för Fia kunde inte :( Men Sandrisen iallafall! :} Ska bli gott med en drink, vi tänkte prova det nya stället Gossip. Låter perfekt för oss. Tänkte använda mina röda pumps ikväll, använt dom en gång så det är dags. I love them.♥




Kommentarer
Postat av: Emma

Ingen rolig rubrik <3 Finns här för dig!!

2011-07-27 @ 19:30:22
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback