”Relationship is surely the mirror in which you discover yourself”

Jag kan absolut inte neka lyckan att Hassan har fått ett jobb men det är lite typiskt nu när jag har semester. :} Igår fick han den glada nyheten till fast anställning. Underbart, speciellt när jag ska börja studera. Men jag sysselsätter mig varje dag, igår mötte jag upp Emma och Chelsea här ute.. Skulle träna cykla igen utan stödhjul. Denna gången gick det ännu bättre och snart kan hon helt. Stolt faster Kom hem vid fyra, då såg jag att paketet från e.l.f cosmetics hade kommit. Jag är super nöjd, blir fler beställningar för det billiga priset.
När sambon kom hem lagade jag kycklingwraps till oss sen tog vi en tur till Lomma och tog ett kvällsdopp. Skönt med mindre folk och vattnet var inte alls så kallt. När vi kom hem igen tog vi oss en iskall cider och bara njöt.

Vaknade av väckarklockan som ringde. *gäsp* Kunde inte somna om så efter ett tag steg jag upp och tränade. Bra start på dagen och sen en bra frukost. Kröp upp i soffan och tittade på filmen Beastly, gillade den faktiskt. Nu slappas det lite, ska ta en dusch och göra mig klar. Om ngn timme ska jag träffa Carro i stan på ngn mysig uteservering i solen




Ha en bra dag allihopa. PUSS¬



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback